donderdag 28 maart 2013

"Cursus..............."


Tot nu toe heb ik bijna alles met de hand gedaan en dat bevalt ook prima. Maar toch wil ik ook wel eens wat met de machine doen en wat ik daar op heb gedaan was niet goed genoeg naar mijn zin. Heb al eens gedacht over een cursus maar dat vond ik teveel dagen of te ver weg. Maar waar haalde ik dan de eerste beginselen vandaan?
 Al geruime tijd volg ik het blog van Camille Roskelley en daar was opeens vorige week een aanbieding van een online cursus. Leuk en duidelijk te volgen en ik heb er een hoop van geleerd, misschien ga ik me nu ook een keer aan het snijden en de machine wagen.
Al in februari 2012 het patroon Swoon besteld bij Camille en ook van deze quilt laat ze in de online cursus zien hoe dat dat moet met snijden en machine.
 Misschien dat dat mijn eerste machine project gaat worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten