vrijdag 24 mei 2013

Jane



Er zijn er weer 10 bij van de Dear Jane.
Jane en ik......wat zal ik zeggen, bij ieder begin van een nieuw blokje denk ik, weet niet of ik ze allemaal ga maken. Maar na ieder blokje wat af is begin ik toch weer aan een nieuwe, tot nu toe dan:)

Afgelopen weekend is ons middelste 'kind' uit huis gegaan en jl dinsdag heeft oudste 'kind' de sleutel gekregen van een huisje wat eens een thuis moet worden maar waar eerst heel veel weggebroken en ver-en opgebouwd zal moeten worden. Misschien binnen enkele maanden tijd 2 van de 3 kinderen er uit.


2 opmerkingen:

  1. Hoi Marja!
    Ik weet wat je bedoelt, als je bezig bent met een blokje denk je "waar ben ik aan begonnen?" maar als 'ie klaar is begin je toch weer aan een nieuwe ;))
    Heb zelf niet veel gedaan, ben druk aan het doorquilten geweest, heb 3 blokjes van rij C bijna klaar die zal ik binnenkort posten.

    BeantwoordenVerwijderen