maandag 9 december 2013

Eerste quilt



Mijn eerste quilt kreeg ik van vriendin Bertina
voor de geboorte van oudste zoon.
ruim 22 jaar geleden
Op de foto hier met net geboren dochter,
er zit nog geen 2 jaar tussen de 2
Het verschil in lengte tussen de 2 is nog steeds hetzelfde
Bertina is vandaag jarig,
Van harte met je 48e!


De quilt voor het kleintje wat in januari geboren hoopt te worden is klaar
op het label na
Heirloom hobbs 80/20 gebruikt
op een fijnwas gewassen 
Maar bale zeg, nu komt de vulling er doorheen, grrrrrrrrr
Dit was ook al bij de Kou is armoe maar daar dacht ik dat het door de geknipte rafels kwam
Hebben anderen daar ook mee te maken gehad?

4 opmerkingen:

  1. Ik heb daar geen last van, maar was quilts op de hand.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In die tijd heb ik ook nog wel eens een quiltje gemaakt, op aandringen van Bertina uiteraard :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al mijn quilts gaan gewoon in de was op 30 graden en heb er gelukkig nog nooit last van gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat raar en ergerlijk !
    Heb ik nog niet gehad... dus ik heb geen antwoord voor je ...
    Heb er al wel vaker van gehoord.... maar daar heb je niets aan :-)

    BeantwoordenVerwijderen