maandag 13 april 2015

Dit wordt de volgende

Wat zal ik zeggen
The prince en ik,
het is nog geen innige liefde geworden.
Maar....
 jl zaterdag op de gezellige Aussie-Bee bij
Karen in Zwijndrecht toch weer wat aan m'n
Prince gedaan.

Ik wilde weer blokken maken
weer een reproductie.
En toen kwam ik Letters from Belton Grange
 van Megan Carroll tegen.
Bij Den Haan en Wagemakers is het een BOM geweest in 2013
zij hadden het patroon niet meer.
Een oproepje op (enkele verkeerde, sorry) FB 
 Via Sis (nogmaals dank!) naar Marianne 
en van haar kon ik het patroon overnemen.
Ik heb er zin in!
Ga hem maken in andere  kleuren
en ons eigen huis komt in het midden.
Met oa deze stoffen.

Op 21 april mag ik van mezelf 
ga ik beginnen aan
Letters from Belton Grange.

Er kwam even een naar buikgriepje tussendoor,
wat kan je je dan beroerd voelen zeg.

Jane is nu zo ver.

En de Randjes zijn weer bij.

15 opmerkingen:

  1. Leuk hoor Marja, de Belton, ik ben er aan bezig......wel weer een stimulans, en inderdaad ook een ander middenstuk. Ik volg je er in.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat je een quilt gevonden hebt die t wel lekker us voor je! En die prince..... Ach misschien als Vullertje' of voor de sussie bee! Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk vooruitzicht om volgende week aan die prachtige quilt te beginnen. Kan me voorstellen dat je vingers jeuken! Mooie stofkeuze en benieuwd naar je patroon van jullie huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat is toevallig!!! En wat is het een mooie quilt! Veel plezier straks op de 21e,... ;o) En,... beterschap!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie quilt, waar ik in ben blijven steken. Ik moet er weer eens mee aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie stofjes heb je ervoor uitgezocht.
    Hoop dat je er net zoveel plezier aan beleefd,als ik heb gehad.Ben benieuwd naar de eerste foto :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ontzettend leuke quilt, vooral de dieren aan de rand vind ik errug leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt weer een mooie quilt gekozen voor je volgende project. Nog een week en dan MAG je!, ben benieuwd naar de eerste blokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk een nieuw project! heel veel plezier met het maken.
    super leuk je zaterdag weer gezien te hebben, volgende keer hoop ik niet zo ver bij je vandaan te zitten ;-)
    Nou ja die prins kan best wachten hoor... toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuk project heb je uitgekozen! Dat wordt zondermeer een bjoetie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden. Leuk dat je hetbhuis aanpast!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat je weer met iets nieuws begint. Ik ben heel benieuwd!!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh prachtig, ik zou van ongeduld die andere afraffelen denk ik... maar ja, daarom quilt ik ook niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie stoffen voor je nieuwe quilt. Dat wordt een plaatje.Jane is prachtig net als je randjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I have not seen Letters From Belton Grange. It will make a beautiful quilt in the fabrics you have selected.

    BeantwoordenVerwijderen