woensdag 23 september 2015

Letters from Belton Grange (15)

 
 
 
De 4 hoekblokken voor Belton.
 
Vind het kiezen van de
stoffen soms erg moeilijk,
in de bak als de stofjes bij elkaar zitten
ziet het er goed uit,
maar als je ze dan bij elkaar gaat doen.....
Ik probeer het origineel een
beetje te benaderen
binnen de mogelijkheden van mijn stoffenbak.
 
Volgens Susan Smith
 (van The Prince, Stonefields en vele anderen)
moet er altijd een beetje poepkleur in een quilt,
nou, dat is met deze blokken gelukt:)
Zal snel weer eens alles
bij elkaar leggen
om een overzicht te krijgen.
 

4 opmerkingen:

  1. Echt heel erg mooi, je sterretjes voor "Belton", en vooral de middendeeltjes zijn heel toepasselijk voor een quilt met in de titel het woordje "letters".
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sterren geworden. Ja, het is soms moeilijk om de goede kleuren bij elkaar te zoeken.
    Maar eh... die poepkleur??? Die zie ik niet hoor.
    Maar of dat nu altijd moet. Als je een blauwe of rode quilt maakt bijvoorbeeld lijkt me dat niet mooi toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echte mooie sterretjes, maar verplichte poepkleur?????? nog nooit van gehoord..... of ik dat ga opvolgen...... ik denk het niet........
    Herfstige steekjesgroetjes van huis tot huis

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een quilt met iets van een Poepkleur. Geweldig om te lezen zij zal het wel weten maar of ik het aandurf.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen