zaterdag 21 november 2015

Betty Prins

 
Vanmiddag een heerlijke workshop
Haar prachtige quilts die zij liet zien
zijn een lust voor het oog.
En na de show and tell
een workshop waar
ik weer wat van
opgestoken heb:)
 
De Irish Circles waar ze nog mee bezig is 
 
Top van Les Soeurs

De Antieke, nagemaakt van
een poster van het Quiltersgilde

Met een prachtige achterkant
uit Frankrijk

De Trick or Treat (mandjes)

Dear Jane

De Sarah Morell

Betty's huisjes

Antieke hexagon van Dorry

Floral Beauty van Irene Blanc

En Betty's eigenste Daisies,
haar patroon is op de bekende
plekken te koop!

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie quilts heb je gezien dat je genoten hebt kan ik me voorstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor de leuke foto's
    Fijne zondag 😙

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige quilts heeft Betty toch gemaakt! Heerlijk als je die in het echt kunt zien, want een foto is toch maar klein.
    Maar fijn dat ik toch een indruk krijg.
    Je zat wel op een hele goede plek om mooie foto's te maken. Wat zal je genoten hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik herinner me de show & tell van Betty waar ik twee jaar geleden was. Echt genieten van haar mooie quilts en geweldig stof- en kleurgebruik!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is echt genieten van deze foto's en van de prachtige resultaten van Betty. Dank je wel. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb haar tentoonstelling in Deventer gezien maar volgens mij zijn er al weer nieuwe bij gekomen.
    En ze zijn allemaal even mooi.

    BeantwoordenVerwijderen