woensdag 30 december 2015

1718 Coverlet (7)

A diagonally quartered square 
 
Weer 2 makkelijke,
maar zo blijft het niet,
ok het patchen wordt niet ingewikkeld
maar bij het appliceren
zitten er een paar nijdige tussen.
Deze blokken staan op de bovenste rij
3e links en rechts van het midden.
 
Des te meer blokken ik maak
kom ik er achter dat ik het
achteraf:)
toch liever anders aangepakt had
met de stof keuze.
Het blijf een rommelig ding,
maar goed,
ik ga verder op deze manier
om toch een beetje het origineel
te benaderen.
 
Maar als je nog met de
1718 Coverlet ga beginnen
zou ik adviseren om hem in
1 kleur tint te maken.
Bij mij heeft hij inmiddels
de scheld geuze naam
Draken ding (quilt)
gekregen.
"Alles voor de Geschiedenis"
 
De 'oude'
 
De 'nieuwe'

1 opmerking:

  1. Gewoon doorgaan, een rustige quilt wordt het natuurlijk nooit! Jouw benadering zal hem vast en zeker al stukken rustiger maken. Wel meenemen in februari hoor! Fijne jaarwisseling, tot snel.

    BeantwoordenVerwijderen