zondag 31 januari 2016

Bloggersgirls day out

Yvonne organiseerde gisteren voor de 5e keer
een bloggersdag, en ik mocht ook komen.
Wat een bijzondere dag met
dames die dezelfde passie (gekte) hebben.
De meesten kende ik niet een paar via blogs.
Met verschillende gesproken
 maar lang niet met iedereen,
misschien komt dat nog wel eens.
 





 
 

 



 

kun je er ook over lezen en kijken.
 
Ik vond het heel leuk dat ik er bij mocht zijn,
en heb genoten van de verhalen, het heerlijke eten
en de prachtige quilts.


6 opmerkingen:

  1. Dat is een dagje genieten. Prachtige quilts.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om zo het gezicht achter het blog te zien wat we lezen.
    Het was leuk al je mooie quilts te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was geweldig om al je quilts eens in het echt te kunnen zien.
    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat was het gezellig he? Leuk om je ontmoet te hebben, hopelijk een volgende keer meer tijd om te kletsen. Ik was nog niet bekend met je quilts, wat zijn ze mooi! Wat enig dat je er zoveel had meegenomen, ik heb ervan genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een mooie quilts allemaal- geweldig. Bedankt voor het delen

    BeantwoordenVerwijderen