vrijdag 8 juli 2016

Canada (5)


Nog een paar quilterige dingen
uit Canada.

De quilt die het bruidspaar
gekregen heeft.(niet van mij hoor)
Hoop dat zij de quilt naar waarde inschatten
Mijn vermoeden is dat hij machinaal gemaakt is
en met de hand gequilt. 


Dit boek lag bij Anja's zus in huis
had ze bij een 2e hands winkel een keer gekocht.
Ik kreeg het mee
Deze bij The Salvation Army
 Thriftstore in Norwich
Dit blad gekocht bij Walmart

Op Broadway
maar dan in Tillsonburg
zat Quiltwinkel





Vind het altijd lastig om aankopen van stoffen
hier te laten zien en doe het heel weinig.
Maar dit hoort toch een beetje bij
het reisje naar Canada dus
bij deze dan toch.
Merk dat ik nog steeds aan
de antiekerige kant zit,
maar in mijn hoofd zit toch al iets
met felle moderne kleuren.....

Dit zijn de stoffen die bij het patroon






3 opmerkingen:

  1. Die quilt voor het bruidspaar is erg mooi! En je aankopen ook heel mooi. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige quilt en leuk die 'nieuwe' boeken! Ik koop ze ook vaak in thrift stores. Moet dan vaak kiezen want zou ze allemaal wel mee willen nemen! Je hebt mooie stofjes gekocht, mag je best laten zien hoor! Genieten toch dat je zoveel leuks hebt gescoord! Je ziet daar toch altijd weer heel veel andere stofjes die ze hier helaas niet verkopen!

    BeantwoordenVerwijderen