zaterdag 2 juli 2016

Omweg

 
Op Facebook een oproepje
of dat iemand nog een stukje stof had,
foto stond erbij.
Ik had nog iets dus reageerde ik.
Het was voor Elisabeth Sornik uit Lübeck.
Toen ik op haar Facebook keek zag ik dat zij
ook een quilt aan het maken is
die lijkt op 'mijn' Polak Sterren, leuk!

Als bedankje kreeg ik
iets opgestuurd
een lekkernij uit Lübeck!
Maar wat een reis heeft dat afgelegd
Van Duitsland naar Nederland via
Thailand!!
Holland en Thailand
lijkt toch niet echt op elkaar?
Ok, met een beetje fantasie lukt het best.
Een maand onderweg geweest
hoop dat het nog smaakt;)

Is het te lezen op het pakje?
Missent to Thailand.

Jongste zoon is samen met een vriend
dinsdag naar Thailand vertrokken
hoop dat ze het heel erg naar hun zin
zullen hebben
en met veel verhalen thuiskomen.
 


2 opmerkingen:

  1. Maar dat is best lekkere chocolade. Maar of het de temperatuurschommelingen van een lange reis doorstaan weet ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bijzondere reis heeft je pakje afgelegd. Benieuwd of de lekkernij nog smaakte.

    BeantwoordenVerwijderen