vrijdag 7 oktober 2016

Zomerslaap

 
 
.............daar leek het wel op
of Zomerstop
zo kun je het ook noemen.
Velen hebben er van genoten,
maar sorry hoor,
ik vind het niets die warmte.
Heerlijk dat het nu weer wat
frisser is.
Heel weinig uitgevoerd op quiltgebied
wel veel gelezen,
films- en series gekeken.

Ik maakte een klein begin met
de Hollandsche Huizen Quilt

Bij Marcha (voor mijn doen heftige)
stof voor de Sashings
gekocht,
benieuwd of ik daar een dorpje
mee kan maken.

Ook bij Marcha een stofje gevonden
wat ik al een tijdje zocht
voor een ander projectje
dus de gang zit er weer een beetje in.

Ook bezig om aan 'al' mijn quilts
tunnels te maken,
minder leuk werkje,
maar je moet er wat voor over hebben.
 
 


3 opmerkingen:

  1. Mooi, en ik ben natuurlijk ook benieuwd naar de twee stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Marja dat je zo goed geslaagd bent. Je huisjes zagen er ook werkelijk heel mooi uit, weet zeker dat het een prachtige quilt gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zo bij elkaar Marja en ja ik ben net zo nieuwsgierig als annette wat voor sashing je uitgekozen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen