donderdag 16 februari 2017

The day after........

 
 
Maanden geleden werd ik benaderd
door Karen van De Hertog Inn of dat
ik daar m'n quilts wilde komen laten zien.
Pff, daar moest ik even over denken.
Dat is echt niet iets voor mij.
 
De (1e) quilt van Karen die je daar
de deur door achter de kapstok
net nog kan zien,
wil ik ook nog wel eens maken.

De ontvangst en verzorging door Karen.
De gezellige avond met Karen, Marcha
en de 4 Belgische vriendinnen.
Nog 2 Belgische vriendinnen die al
om 6 uur 's morgens vertrokken.
De ontmoetingen en gesprekken
met bekende en nieuwe bekenden.
De hulp van de stagiares die,
vermoed ik, nog nooit zo'n vreemde
groep 'verslaafden' bij elkaar hebben gezien.
Alles bij elkaar vond ik
het heel heel erg bijzonder!!

Russische praktijken:)


Marcha van de Quiltster was er met
haar winkel voor de
Broodnodige-Lapjes.

Een heel leuk verslag met foto's
heeft Phyllis gemaakt.

Ook Patricia heeft een leuk
verslag met foto's gemaakt.

De onderstaande foto's zijn van
Sieneke


 
 
 
 


Geen tijd gehad om veel foto's te maken
dus blij met iedere foto die
een ander gemaakt heeft.

***********

"Als je je maar drukt genoeg maakt
van tevoren, valt alles mee"
(spreuk van mijzelf)



Als het goed is krijg ik nog wat
foto's van Marcha door,
die zet ik dan later nog een keer
hier bij.


14 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk!! Je kan meer dsn jr denkt! (mijn spreuk)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk!! Je kan meer dsn jr denkt! (mijn spreuk)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk, je maakt ook prachtige quilts! Bij karen is het altijd super verzorgd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was een super ochtend, altijd gezellig en goed verzorgd bij Karen, oude en nieuwe gezichten gezien en jouw quilts, borduurtjes, baafjes en verhalen, het was echt genieten en heel inspirerend. Ik vond het enig je werk te zien, heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was een fantastische beleving, niet alleen voor jou maar ook voor ons..al dat moois dat geshowd werd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Marja! Je mooie quilts verdienen het om bewonderd te worden! En een goede spreuk, helemaal waar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie spreuk, en natuurlijk mooie quilts!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello, sorry I don't speak Dutch. I saw your quilts on Phyllis' blog. They are beautiful! I really like the Antiek and the Old Virginia Calicos medallions.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat het leuk is geweest wil ik zeker geloven, heb alle foto's bij Phyllis bekeken. Ben t.z.t. ook heel benieuwd naar jouw rode schoollapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het was erg leuk om al jou mooie quilts te zien.
    Je schoollapjes en baafjes vond ik een prachtige verzameling.
    Het was een inspirerende ochtend.
    Groetjes Marja
    🌷🌷🌷

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig wat je allemaal gemaakt hebt en jouw remake van de Polak-quilt is echt een Topper !!
    Hartelijke groet, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige quilts... maar oh... die merklapjes... bloed kruipt bij mij nu eenmaal waar het niet gaan kan...

    Maar je kan volgens mij wel vaker zo'n show and tell doen...*Ü*...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn voor je dat deze vuurdoop in de wereld van show and tell zo leuk verlopen is. Je hebt ook mooie quilts, al ken ik ze alleen (nog?) van de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen