dinsdag 23 januari 2018

Zin.....

 
of eigenlijk het ontbreken ervan.
 
Als het einde van het jaar eraan komt
is de kans bij mij aanwezig dat er
een klein grijs wolkje over komt drijven.
Nu gingen er in november zeer goede vrienden
van ons opeens uit elkaar, wat een verdriet voor alle
betrokkenen.
In december overleed vriendin Gien.
En begin januari kreeg ik voor t eerst van m'n
leven griep, en voor de gezelligheid deden
Jasper, Sifra en Alex ook maar mee.
 
De laatste 12 berichtjes die op dit Blog geplaatst zijn
stonden al 'gereed' behalve het
verhaaltje over Gien op 4 januari.
 
Heel weinig steekjes zijn er gezet en ik hoop
echt dat ik weer in de 'flow' kom.
Het enige wat ik soms maakte was
een 'flower' maar daar vertel ik
volgende week over.



9 opmerkingen:

  1. Het zou fijn voor je zijn als de flow weer terugkomt. Beterschap! 🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar.... het "flowt" hier ook niet echt. Het is ook zo grijs buiten; zou het daardoor komen?
    Hopelijk komt je flow snel weer terug, want echt lang duurt dat meestal niet bij quilters!
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, heel herkenbaar. Koud, grijs weer en de omstandigheden zijn niet fijn... genoeg voor een flinke dip en weinig zin in lapjes.
    Heb maar een bosje sneeuwklokjes geplukt om mezelf op te vrolijke. Misschien kan je dat ook een beetje helpen?
    Hopelijk komt het snel weer helemaal goed met de dip.
    Die spreuk van Loesje, zoals altijd weer zo grappig en zo waar.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap en sterkte. Het zou fijn zijn als de zon weer wat vaker en intenser schijnt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat sterk dat je je kwetsbaarheid laat zien. Soms is het beter om door de moeite heen te kruipen en dat het er mag zijn, dan gemaakt positief te zijn. Al het nodige toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Marja, wat een nare berichten, soms zit het emmertje dan even vol hè? Hopelijk kunnen we je zaterdag weer een beetje op het goede 'quiltspoor' brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach meidje, ik wens je heel veel sterkte met alles. En zoals Yvonne zegt, ik hoop dat er weer goede moed komt om je op het quiltspoor te brengen Lieve groet van Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als je koppie geen flow wil, dan is daar niets mis mee, eerst alles een plekje geven, en misschien helpen af en toe de lapjes.
    En ik schiet toch in de lach vanwege Loesje.
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen