vrijdag 2 november 2018

Love Worn nog meer 3 hoeken


De driehoeken van de zijkanten.


Doordat ik blokken, driehoeken of kleine werkjes
mee neem naar mijn werk en
ja dat is dan weer een voordeel
daar (soms) wat kan gaan zitten patchen,
gaat dat wel door.
Maar het in elkaar zetten van alles
is dan toch weer even meer iets voor
thuis. Tel daar bij op dat ik op dit
moment bijna hele dagen werk
het voorbereiden van de blokken thuis gedaan wordt
en er 's avonds ook nog wel eens een serie
op Netflix gevolgd wordt
maakt dat het in elkaar zetten een beetje
het ondergeschoven kindje is.

5 opmerkingen:

  1. Mooie driehoeken. Succes met je werk !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op je werk zitten en patchen… dat lijkt me een heerlijke baan :-)
    Maar zo komt het toch wel af, en onderwijl je naar een serie kijkt, kan je ze misschien wel aan elkaar zetten?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Steekje na steekje, dan komt het vast nog eens af! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lijkt mij ook nog wel een gedoe, het in elkaar zetten van de top...gaat jou vast lukken!,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Luxe dat je op het werk af en toe wat kan gaan patchen. Het komt heus weer een keer af. Je gaat toch al in een hoog tempo. Het is geen aangenomen werk, toch? Ze zien er zo vrolijk uit jouw zijkanten.🤗

    BeantwoordenVerwijderen