vrijdag 17 oktober 2014

The Farmers Wife (bijna).....Af


Mijn voornemen om na Dear Jane
 eerst eens wat te quilten is gelukt.
Ik had er al een beginnetje mee gemaakt tijdens 
de laatste wintersport vakantie in februari.
Januari 2013 was de top klaar.
En nu is hij af.
Ik denk er over om de sashings nog door te quilten.
Maar voor nu ben ik er blij mee.
Lekker hoor weer iets wat 
van het lijstje afgestreept kan worden.


Ik gebruikte (pas toen ik al een hoop blokken af had)
enkele tips uit het foldertje van
om te proberen om deze quilt
 een beetje een oude uitstraling te geven.
Best wel aardig gelukt vind ik zelf.

Dank je wel Jeannet
 voor het delen van je 'kleurenkunde'
Het foldertje bestelde ik bij

9 opmerkingen:

  1. En alweer zo mooi. Wat een kleurtjes he?
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Quilt is mooi geworden en wat heb je een geweldige herfsttinten in de tuin. Zijn ook mooie kleuren voor een quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi. Je gaat als een tierelier. Whats next?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie, warme quilt is dat! Super hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O... Wat is ieooi geworden! Daar kan je trots op zijn! Heel veel plezier op je reis, ik ga naar hetzelfde continent maar een stuk zuidelijker.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie quilt, ik heb je DJ ook even bewonderd wat een plaatje is dat ook ! ! !

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen