woensdag 29 april 2015

Irene Blanck

Irene Blanck kwam 2 dagen een workshop
geven bij Karen van Aztec Rose
Daar kon ik niet bij zijn
maar wel bij de Trunkshow
van dinsdag avond 28 april.
Ik kocht haar boek; Focus on Appliqué:

En zij had haar zelf ontworpen
quilts bij zich
(die niet in het boek staan)
Schitterende stofkeuze heeft zij,
waarvan ze zelf zegt
 dat ze maar wat doet.






 Het is een bijzondere vrouw.
Ze heeft een volledige baan.
Zorgt voor haar dementerende moeder,
heeft 2 thuiswonende kinderen,
zorgde voor haar zieke man
totdat hij overleed.
Daarnaast ontwerpt en
 maakt ze prachtige quilts!
Heel veel applicaties.

Details van 'Message in a bottle':






9 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Marja, nog nooit heb ik van Irene Blanck gehoord. Wat een prachtige quilts ontwerpt en maakt zij. En dan terwijl ze al zo'n druk leven heeft. Ik zal eens googelen. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke quilt met al die letterstofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Marja, die message in a bottle zou ik zo aan willen beginnen.......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Ik had nog nooit van haar gehoord. Wat een talent, daar raak je geïnspireert van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Message in a bottle..... Leuk !!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zij is een schat!! en haar quilts zijn schitterend en werden zeer bewonderd in Nantes waar ze voor het eerst international ging les geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk dat jij haar ontmoet hebt.
    Prachtige quilts maakt ze toch, helemaal geweldig!!!!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb ook de kans gekregen om de lieve en warme Australische in Nantes te ontmoeten en mijn boek te laten signeren. Ze maakt quilts in zachte kleuren en eenvoudige motieven en dat straalt ze ook uit (vind ik). En zo heeft ieder leven zijn verhaal en dat boeit me zo in mensen net zoals de quilts die ze maken. Bedankt voor de foto's en nog een leuke dag iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen