vrijdag 14 juni 2013

Jane A. Stickle


37 blokjes van de Dear Jane zijn nu af, op de foto is er eentje verstopt onder t op een na laatste (blauwe) blokje.
Nog steeds geen stof voor de sashings gevonden dus dat gaat later nog een saai werkje worden om die er tussen te zetten, maar misschien na al die lastige DJ blokken ben ik dan wel blij met een recht-toe-recht-aan werkje:)

Jane A. Stickle (geboren Blakely) is geboren op 8 april 1817 en overleden 2 maart 1896 in Shaftsbury Vermont.  Haar quilt was af in 1868. Zij moet er wel een tijdje mee zoet geweest zijn dus ik denk dat Jane ongeveer net zo oud was als ik nu ben (49) toen ze haar quilt maakte. 
Nu 150 jaar later ben ik hetzelfde aan het doen als Jane toen.
Gelukkig is t hier nu geen War Time net zoals toen bij haar

1 opmerking:

  1. Ik heb voor de sashings "gewoon" de witte achtergrondstof genomen. Ben benieuwd waar jij op uitkomt.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen