woensdag 16 april 2014

Bekentenis

8 rijen aan elkaar


Ik weet niet meer wanneer het was dat ik Jane in het eggie zag.
Bij de tentoonstelling van het Quiltergilde in Deventer in 2012 misschien?
Kan ook eerder geweest zijn.
Dus na SBS en The Farmers Wife (die pas half gequilt is) dacht ik:
nu de Dear Jane.
Dacht dat het net zoiets als die 2 andere zou zijn.
Nou niet dus.
Veel kleinere blokjes
veel meer stukjes
en wat een hoop appliceren!!
Had dan beter opgelet zou je zeggen,
Ach ja misschien had dat beter geweest.
Nu zijn er 135 blokken af (van de 169)
en 8 rijen aan elkaar.
Ik ga verder tot ik alle blokken af heb en die zullen dan samen een quilt vormen
ZONDER die prachtige punten.
Ja je leest het goed.
de punten zullen er niet komen
Jane en ik zijn geen echte vriendinnen geworden
meer goede kennissen.

Week 14 en 15 van De Randjes
en het totaal van alle randjes tot nu toe.


4 opmerkingen:

  1. Dear Marja, your Jane looks so wonderful.
    Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook mooi zo zonder punten en al een hele prestatie! Zie blokjes die ik inmiddels ook heb gemaakt. Het leuke is dat door stofkeuze de quilt overal zo verschillend is. Ik vind ook niet elk blokje even leuk maar het is wel een prima oefenquilt. Als je de DJ aan kan, kent het quilten nog maar weinig geheimen volgens mij! Enne....je kunt nu eenmaal niet met iedereen vriendjes worden toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha vage kennissen! Ik ken t gevoel, maar de punten was net of ik weer aan een nieuwe quilt begon, en (echt waar) veel eenvoudiger dan de blokjes! Misschien toch een puntje of drie proberen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt al zoveel gedaan hebt in zo'n korte tijd, knap hoor! Wel zonde om hem dan niet helemaal af te maken. Heb wel eens een foto gezien van een DJ waarbij de punten gewoon van effen stof waren, zonder de blokjes erin, misschien een idee?

    BeantwoordenVerwijderen