maandag 23 maart 2015

Our house, is a very, very, very fine house.......

Ken  je dat nummer?
Ik was een jaar of 16/17
toen ik dit nummer hoorde
en er een gevoel van tevredenheid 
bij kreeg.
Ok,  het is een zeik soft nummer.
Uiteraard zit het niet in het huis
maar in je gezin
én de situatie waarin je zit.
Maar meer dan 30 jaar geleden
was het een soort doel van mij
om dat gevoel te krijgen
'als ik groot was'
En dat is gelukt
mét gezin en huis!



Our House,
op een velletje postzegels van 2005
uitgegeven door de TPGPost
Links vooraan op het bovenste velletje staat
'Aaichie' de Papendrechtse erwtenpeller



Nadat de relatie van dochterlief
afgelopen jaar voorbij ging
een kat daaraan overgehouden
dus ook de
"two cats in the yard"
klopt.



1 opmerking:

  1. Ik vind dat nog steeds een heerlijk (meezing) nummer! Bij ons ook 2 cats in the yard......very fine!

    BeantwoordenVerwijderen