zaterdag 28 november 2015

RPW, ik ga Stoppen!

 
Maar niet echt.
De dames van Randje per week
hebben weer een prachtig project
voor 2016 gemaakt.
Ik heb besloten om niet mee te doen
maar toch ga ik iets doen,
Stoppen.
 
Dit Stoppenboek had ik hier al laten zien.
 
Maar eerst ga ik
Stoplap Elma maken.
 
Besteld bij Naald en draad
een beetje verwarrend vond ik wel
dat er een foto van band
bij staat maar er een lap
geleverd wordt.
Ik had in mijn hoofd om te gaan Stoppen op band
 om weer op een klos
 te doen net als bij de Randjes
Nog even de tijd tot januari
om te verzinnen of ik toch nog
band ga bestellen.
 
In plaats van RPW
een Stop per week?
 
Annelies en Simone heel veel dank
voor al jullie werk,
om de school-merk-borduur-randjes
nieuw leven in te blazen!
Moeders en ik hebben er 2 jaar
iedere week erg van genoten.
Gelukkig gaat mijn moeder
wel door met RPW2016! 


3 opmerkingen:

  1. Soms moet je met het èèn stoppen om ruimte te maken voor iets anders. Volgens mij ben jij daar goed in. Je hebt alweer een nieuwe leuke uitdaging gevonden. Veel stop-plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoppen.... het enige wat ik daar van weet is de stoppen die mijn moeder vroeger maakte in de kapotte sokken.
    Maar dat ging natuurlijk niet op een lap of band, maar in een gat.
    Was moeilijk hoor, ik heb het nooit kunnen (lees: willen) leren.
    Jij gaat nu lekker stoppen maken voor je plezier.

    BeantwoordenVerwijderen