woensdag 27 juli 2016

1718 Coverlet (35) slot


Opeens een ochtend vrij gekregen
van mijn 'baas'
nuttig gebruiken dus.
 
Het label moest er nog op,
en die ganzen hè...

 
 Even wat dichterbij

 
 De ganzen staan nu tussen het riet
en
nu stop ik er echt mee
in de kast met het ding
verder met weer wat nieuws.

Er liggen ook nog quilts
op de stapel om te quilten
maar daar vind ik het nu nét iets te warm voor
 
Dit is 'mijn' 1718 Coverlet
En hier zult u (ik) het mee moeten doen.
(Vrij naar Frank Visser) 


6 opmerkingen:

  1. En dat is precies zoals het hoort te zijn Marja! Jouw uitvoering en daar mag je trots op zijn. Ik vind het een prachtige coverlet geworden. Jammer om 'm in de kast te proppen hoor! Heb je niet ergens een leuk rekje of zo? Hij is het bekijken waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!! In de kast proppen??? Gezellig over een deur heen hangen,...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goeie oplossingen, veel mooier zo! Wegproppen? De quilt hangt daar heel mooi te wezen en je zou met recht trots kunnen zijn op het resultaat. Ik heb wel genoten van het volgen van het maakproces van de quilt. Het was boeiend en leerzaam. Ik hoop dat je ooit na verloop van tijd de vrede tekent met de quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent er echt klaar mee lees ik. Maar zo zonde om weg te proppen, hij is echt mooi en bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig en idd niet in een last wegdoen gewoon ergens overheen hangen zodat je hem kunt bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad, hij is zo mooi ! Ik sluit me aan bij de schrijfsters hierboven !

    BeantwoordenVerwijderen