donderdag 6 juli 2017

Portugal (slot)

Van een rommelmarkt in Lissabon
nam ik dit 'souvenir' mee.
Denk dat het stofjes uit je jaren '60 en '70 zijn?
Ik heb geen idee.
Het lapje is 41x41 cm.
  
 
Hij zat in een lijst met glas, geen zin
om dat in het vliegtuig mee terug te nemen.
De handige verkoper wilde niets van de prijs
afdoen maar wel zelf zo voorzichtig
mogelijk alles lossnijden.
Goocheme jongen;)

Dit zijn de lapjes die ik kocht bij Retrosaria
het onderste katoentje (bijna niet te zien) is
een wit met een blauw streepje en dingetje, gekocht
in een gewone stoffenzaak.

2 opmerkingen:

  1. Geen idee uit welk jaar de lapjes zijn, maar ik had het ook kunnen kopen. Bijzonder en leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is heel leuk!!
    En de lapjes, zo grappig, jaren geleden gingen mijn ouders altijd naar Portugal op vakantie, en ik herken het gestreepte lapje.
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen