vrijdag 6 juli 2018

Grandmothers flower garden en vervolg Maaike Born

Zover is mijn Flower Garden nu.
De stof van de tussenbanen raakt op
dus even goed uitrekenen hoever ik nog kan


Naar aanleiding van het merklapje van
Maaike Born waar ik hier over schreef
kreeg ik de volgende mail:

Goedenavond,

Regelmatig lees ik uw blog. Erg leuk om te lezen. Maaike Born van het schoollapje was ons buurmeisje (vroeger). Ik ben ook in Berlikum geboren en maakte een aantal jaren letter een schoollapje bij dezelfde handwerkjuffrouw.
Leuk om een lapje van een bekende tegen te komen.

Via uw blog kan ik niet reageren, vandaar dat ik het via de mail doe.

Vriendelijke groeten,
Anneke Dijkstra

Toen heb ik aan Anneke gevraagd of dat zij een foto
van haar schoollapje op wilde sturen en dat
heeft ze gelukkig gedaan.
Nogmaals dank Anneke voor je berichtje!

Onderstaande lapje is van Anneke
en dus NIET in mijn bezit.

6 opmerkingen:

  1. Jouw Flower Garden staat mooi in bloei :-) in deze fantastische maar droge zomer. Het wordt een enig geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bloementuin is prachtig! Zie wel af en toe wat bloemetjes voorbij komen, maar als alles aan elkaar zit zie je pas hoe leuk het wordt.
    Grappig is dat toch, de wereld is zo klein met dat internet. Leuk dat het merklapje herkend is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bloemen groeien goed! Dat kan ook niet anders met zulk mooi weer! 😉 Leuk zo'n reactie op jouw lapje. Dat zijn de leuke contacten/ontmoetingen door internet.🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eat leuk weer, zo’n verhaal achter een lapje.
    Je blommen zijn echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Naar aanleiding van het lapje van Maaike Born Lolke Smit haar man was een neef van mijn man wat is de wereld soms klein vond het leuk om te lezen



    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wordt al een flinke tuin vol fleurige bloemen. Leuk en wat grappigv dat je dan zomaar een mailtje krijgt van iemand omdat je ern merklapje laat zien. Goed weekend

    BeantwoordenVerwijderen