dinsdag 30 oktober 2018

Terry Dresbach/Outlander


Jullie wisten toch al dat ik een poosje in de ban ben
van Outlander?
De boeken en de Serie.

Op Twitter volg ik Terry Dresbach
(op @Outlander Costume)
Zij is het hoofd van de afdeling Costume Design
Outlander van de serie's 1 tm 4

Nu liet zij met nog 1 week te gaan voordat
seizoen 4 begint, al wat kleding zien op Twitter.

Vooral het volgende wilde ik met jullie delen.

detail 
van deze kleding van Brianna




En dit is de werktekening 


Op Twitter volgde deze uitleg van Terry

 


going to do?

(was weggevallen;)

Nog 1 week voordat seizoen 4 begint
ik kan niet wachten!!
Als je de serie nog niet gezien hebt, Kijken!
Heb je hem al wel een keer gezien? Ga hem nog eens zien 
en kijk dan nog maar eens goed naar alle kleding, zo mooi
hoe alles is gemaakt. Of kijk op Terry haar blog of twitter
voor de vele detail foto's en uitleg over alle kleding.

Geen zin of mogelijkheid om de serie te bekijken
de boeken zijn ook Prachtig!!

5 opmerkingen:

  1. Hoi Marja op welk kanaal kijk jij? Ik heb Netflix maar daar wil het mar niet doorkomen na 2 series. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig om kleding te maken met al die lapjes. Voor een quilt op de bank zou dit ook mooi zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed, op welke zender? Kan natuurlijk ook de boeken eens gaan lezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me erg mooi. Heb jij de series "gewoon" op tv kunnen volgen of via Netflix?🤗

    BeantwoordenVerwijderen