woensdag 28 november 2018

Octablommen wordt Garden Walk



Hier schreef ik over het begin van deze quilt.
Al eerder was ik in 1 jaar bezig met een
makkelijk en een lastiger project.
Dit was het makkelijke project van 2017
Omdat ik deze tegelijkertijd met de Flower Garden
van 2018 heb door laten quilten door Margareth
zijn ze tegelijk klaar.


Hat patroon 'Garden Walk' komt uit het boek
Ratsburg Road Quilts van
Linda Koenig.

***

"We'll never be too old to begin something,

to start from scratch,

to take a fresh approach,

to plant a tree.

Maybe we won't ever finish what we've started,

but we can enjoy the process.

Maybe we'll never use the new gadget we bought,

but we've got it just in case.

Maybe we'll never see the tree at its mature height,

but we can enjoy its growth

each year"

***

9 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige, vrolijke quilt is het geworden, gefeliciteerd met deze 'affo' (ook Margareth natuurlijk). De boeken van Linda Koenig zijn nog steeds favoriet bij mij, wat een prachtige quilts heeft ze gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een mooie quilt toegevoegd aan je oevre. Je inspireert me wel om volgend jaar in week doelen te werken. Denk dat ik de vrije dagen rond kerst maar eens besteedt aan voorbereidingen voor 2019.
    Mooie tekst van Linda, fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed voornemen Annemiek! Misschien moet ik me maar aansluiten. ๐Ÿ˜‰๐Ÿค—

      Verwijderen
  3. Heel mooi geworden Marja!! Dat biek heb ik ook een keer gekregen met Kerst. Inderdaad prachtige quilts. Ook een mooi kijk รจn leesboek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alweer een pareltje!
      En het quilten zelf gaat precies ook wel vlotjes.
      Heeft Margareth ook een website?

      Verwijderen
  5. Mooi geworden! Heerlijk om weer zo'n leuke quilt af te hebben. Het is echt weer om er lekker onder te kruipen!
    Prachtig gedicht en helemaal waar, hoewel.... een quilt af hebben is toch wel heel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi geworden Marja! Door de rand er omheen komen de blommen mooi uit. Heerlijk om dit jaar nog een quilt af te hebben. Je hebt vast al weer plannen voor 2019!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is deze quilt leuk geworden, vooral met die grijze stof als achtergrond . Een goed idee trouwens om een gemakkelijk en een moeilijker project onder hamden te nemen. Ik vind je AWS ook erg mooi worden ! Wat hebben we toch een plezier met onze mooie hobby !

    BeantwoordenVerwijderen