zondag 24 februari 2019

PCOB


Mijn moeder (zit in het bestuur van de P.C.O.B. en is belast met
het regelen van de sprekers) had al verschillende keren gevraagd of ik
langs wilde komen met m'n quilts.
Nu is je quilts laten zien best leuk maar,
spreken voor een groep en dan helemaal waar velen
niet weten wat het is (sommige dachten dat ik met Kilts kwam)
én diverse mannen, is dat toch even een dingetje.
Gelukkig kon vriendin Anja vrij nemen van haar werk
en zo togen wij op een koude januari middag
naar de plaatselijke ouderen middag.
Van een van de aanwezige heren (dank Chris Meijers!) gelukkig later nog wat foto's
kunnen krijgen zodat er hier nog een klein bewijs
is van deze tóch geslaagde middag.






















14 opmerkingen:

  1. Leuk voor je moeder dat je dit gedaan hebt, zal ze trots geweest zijn.


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige quilts allemaal zeg, moeders trots leuk toch..............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je dit toch maar gedaan hebt voor je moeder en wat veel quilts heb je al gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n middag is voor iedereen een feestje, wat zullen ze het leuk gevonden hebben, ook al weet je niet zoveel van quilts, kun je toch genieten can al het moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig dat je dit doet, wat zullen de dames (en heren) hebben genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk dat ze genoten en ook heel wat geleerd hebben. Wat is PCOB?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige serie quilts heb je laten zien, daar moet iedereen van genoten hebben. Ik heb ze gezien toen je ze tentoongesteld had op een mooie zolder alweer een hele poos geleden. De Polak top was net klaar. Een van mijn favorieten was de Coverlet uit 1718. Die wil ik ooit ook nog eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zal je moeder hebben genoten en trots op je zijn!
    En de overige bezoekers weten nu allen wat quilts zijn. Ze hebben het vast ook prachtig gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig Mar, jullie zijn een goed team zo. Mijn vader vond het geweldig mooi en interessant!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, wat heb je al een mooie collectie! Leuk dat je die nu eens kon laten zien.
    Grappig dat de meeste mensen die ik vertel van mijn quilts ook altijd zeggen "ik dacht dat het kilts waren".
    Leuk dat je er nu foto's van hebt en ik neem aan dat de aanwezigen ze erg mooi vonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, je had de Gute ook mee. Mooi hoor!🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This array of quilts are so beautiful to the eyes. Thank you for sharing. I am interested in the one with all the samplers as I am stitching a sampler now.

    BeantwoordenVerwijderen