maandag 18 maart 2019

Barnsley (4)

De volgende rand bestaat uit 20 hexagonnen (ook 'neppers'),
bloemen die uit de laatste rand gehaald moeten worden en 
applicatie hoeken die om het 2e panel zitten.
Ik kan niet nu de bloemen al uit de laatste rand
halen voordat ik die 4 (in verstek) al klaar heb.
Als ik dat doe zal je zien dat ik niet uitkom met de laatste rand.
Dus ook deze rand moet nog verder even in-de-wacht.

Hier nog weer even een foto van de quilt
dan wordt het misschien iets duidelijker
wat ik hierboven schreef.



6 opmerkingen:

  1. Helemaal met je eens. Ik zou ook wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Begrijp helemaal niets van wat je beschrijft haha, ik ben meer van de beelden dan van schriftelijke uitleg.
    Maar het komt vast helemaal goed, want je hebt er goed over nagedacht.
    Vraag me ook af wat je met nep hexjes bedoelt, want als ik de foto vergroot zie ik toch wel naadjes. Ze zijn in ieder geval leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blijft leuk, het groeien van je mooie quilt. Mooie hexagonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor duidelijk genoeg Marja, en een bekend probleem.. Fijn werkje die bloemetjes maken, tenminste dat vind ik altijd...het wordt vast heel mooi zo bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen