zaterdag 11 mei 2019

Boeken


Op Expositie van Kaffe Fassett kocht ik zijn boek natuurlijk


Daar staan de 18 oude quilts in met
 de 20 inspiraties voor de nieuwe quilts van Kaffe


Ook vroeg ik bij het museum of dat er een boek was
 met al de quilts die zij in bezit hebben erin.
Daar vertelde ze mij dat dat er wel was
maar uitverkocht is en dat weer
uitbrengen te duur was.
Ze verstelde dat er wel regelmatig vraag naar is.
In het museum was er wel een inkijk exemplaar,
heb nog heel even overwogen om het mee te nemen
maar kon dat toch niet;)
Een kleine zoektocht op Ebay en een ruime week
wachten, maar hier is hij dan toch.

Er staan 55 oude quilts in van de in totaal meer
dan 200 die in het bezit van het museum zijn.

3 opmerkingen:

  1. Naast een kast voor je quilts, moet je binnenkort een kast voor je boeken hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super voor je Marja, dat je het boek hebt kunnen bemachtigen.🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je het boek hebt, staat bij mij ook in de boekenkast al heel lang. Nu nog een bezoek aan het museum, wil ik ook al heel lang, komt er maar niet van. Lucky you!

    BeantwoordenVerwijderen