vrijdag 19 juni 2020

Claudine 1




Speciaal voor Quilt it & Dotty heeft Anne Claudine Tuller een Medaillon quilt (een randen sampler ) ontworpen en gemaakt. Een geweldige antieke ogende quilt, in traditionele stijl gemaakt met malletjes en allemaal patchwork. De patronen komen op Facebook om zelf te downloaden


Onderstaande foto's zijn van Dorry


Een tijd geleden dat ik een quilt met een 'stoffenpakket'
maakte. Weer een randen quilt, daar houd ik erg van.
Ik kon na de publicatie de  verleiding even
weerstaan hoewel ik de patroon delen wel opgeslagen had.
Maar voor mijn verjaardag een stoffen pakket van Dorry cadeau gedaan.



So off we go

*

Elke dag een steekje
is een hemdsmouw in een jaar
of
Ooit komt het af


3 opmerkingen:

  1. Mooi verjaardagscadeau, wat zul jij een lang feestje hebben. Het wordt een warm weekend en dan lekker in je mooie tuin steekjes zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige stoffen zo bij elkaar, daar heeft Dorry een heel goed oog voor. Ik zou zo het hele pakket willen hebben. Helaas vorige week jarig geweest ;-)

    Is dit pakket afgestemd op de quilt, is het voldoende voor de hele quilt? Ik ben met twee quilts bezig maar ga dit toch even volgen, erg mooie start ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je ook bent begonnen ! Mooie kleurstelling !

    BeantwoordenVerwijderen