maandag 2 augustus 2021

En weer verder


Dit is 'De Antieke' van het Quiltersgilde,

waar ik af en toe aan werk.

Het is een makkelijk mee-neem-werkje.

9 lichte en 9 donkere driehoeken en dan

hups aan elkaar.

Nu gebruik ik hem om even uit te stellen

om aan iets nieuws te beginnen.


De 3 bakken met nieuwe projecten. 


In de onderste bak zit het boek van 
de Nearly Insane, nog geen stoffen erbij.
Maar het moet er toch maar eens van komen
dat ik daar ook aan ga beginnen.

In de bovenste box zit de
Het patroon van Megan Carroll,
haar interpretatie van het origineel.
en ik ben van plan om er ook weer mijn eigen draai aan te geven.
De stoffen zitten al in de box.

In de middelste box zit patroon en stoffen
van Christopher Wilson-Tate.
Ook met stoffen.

***
Elke dag een steekje
is een hemdsmouw in een jaar.
of
Ooit komt 't af





3 opmerkingen:

  1. Wel een leuk voorzicht 3 bakken die wachten op naald en draad. De Nearly dat is dapper. Die laat ik zeker de komende jaren nog even liggen. Ben toch al niet zo van de samplers. De oud Hollandse is een leuke voor tussendoor heb je toch altijd wat bij de hand.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk! Drie quilts in de wachtrij om te gaan maken. Wat een zalige luxe. Benieuwd welke het gaat worden.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent klaar voor de winter zie ik wel :) Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen