maandag 27 juni 2022

Die met die Haan 1



Dit prachtige boek heb ik al een tijdje.
Gelijk 2 labels eraan gedaan, met het idee
om die 2 nog eens te gaan maken.
De ene is de quilt van de voorkant
daar zit het patroon van bij het boek.


En de 2e van van 'die met die haan' daar was geen patroon van
(denk ook niet dat iemand dat dan zou kopen
omdat het een hele simpele is)
Maar ik kon wel de werkbeschrijving krijgen,
dus een begin gemaakt met
De Haan of Mr. Rooster.


***
Elke dag een steekje
is een hemdsmouw in een jaar
of
Ooit komt 't af.

2 opmerkingen:

  1. Enige quilt had die ook al gezien bij Juud ,maar die haan dat lijkt mij toch een dingetje en dat houd mij tegen om hier mee beginnen ,succes hoop je vorderingen gauw te zien .gr Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke quilt die eerste. Die met die haan vind ik zelf foeilelijk, maar dat is juist leuk dat we niet allen de zelfde smaak hebben. Het gaat om het plezier in het maken tenslotte en zo blijft leuk kiezen welke we wel of juist niet willen maken.

    BeantwoordenVerwijderen