maandag 18 september 2023

9patch-Bath 24 af


Deze is ook af.

Het uitgangspunt was een quilt die ik zag in

American Museum in Bath 

deze dus



Heel veel restjes gebruikt in de 9patch blokken

de lichte tussenblokken van een soort flanel.

De achterkant een oude zachte dekbedhoes.

Ook voor de tussenvulling heb ik stukken aan elkaar gezet.

In november 2019 begonnen en nu dus af.

Met de machine doorgequilt, ik vond dat niet echt een succes,

of ik moet nog meer oefenen?

***

Elke dag een steekje

is een hemdsmouw in een jaar.

of

Ooit komt 't af.

3 opmerkingen:

  1. Wat mooi in al z'n eenvoud!
    Ik wou je toch al eens laten weten, dat ik je blog altijd met plezier bekijk. Ik houd erg van de manier waarop jij werkt, vaak ook met lapjes die al een leven achter de rug hebben. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi "souvenir" uit deze prachtige stad heb je meegenomen. Weer een fantastische aanvulling op je collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi in al zijn eenvoud. Daar hou ik wel van.
    Machine quilten is ook niet mijn ding, met de hand heb je toch meer contact met je quilt.

    BeantwoordenVerwijderen