4 van de 5 manden kregen bloemen erin.
Appliceren staat niet hoog op m'n lijstje van 'leuk'
Maar goed, deze keer met een feston steekje gedaan in plaats van 'needle turn' en tijdens een paar dagen Achterhoek waren er toch opeens 3 van de 4 af.
Het volgende deel is het laatste deel dus benieuwd weer naar hoe of dat de afwerking zal moeten.
***
Elke dag een steekje
Is een hemdsmouw is een jaar
Of
Ooit komt 't af
Zelfde mening applicaties zijn ook niet mijn idee van leuk ,eigenlijk jammer want je ziet zoveel mooie quilts met applicaties . Gr .Anna .
BeantwoordenVerwijderen