maandag 30 juni 2014

Ramen lappen en De randjes per week

Ruim 15 jaar geleden alweer
overleed mijn vader.
In 1999 maakte ik dit quiltje
van zijn stropdassen.
De middelste is het embleem van de Mariniers
En links bovenaan het embleem van het bedrijf
waar hij meer dan 30 jaar werkte.
(En altijd een stropdas om moest
welke altijd thuis als 1e handeling afging)
Nu overal weer Ramen gelapt worden
deze ook maar eens opgeduikeld.
Misschien toch even afmaken.


Mijn moeder was op vakantie in Amerika
moest even een inhaalslag maken
maar is ook weer helemaal bij


Het Randjes project is nu t/m week 26
en 54 randjes lang



6 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi, jouw ramen. Toch maar eens afmaken en ergens een mooi plekje geven!!!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke herinnering aan je vader !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat bijzonder een quilt van de stropdassen van je vader. Maar ergens kan ik me ook voorstellen dat je hem niet afgemaakt hebt.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een bijzondere quilt ja, ik denk dat je toch maar eens toe bent aan je eigen expositieruimte met zoveel mooie exemplaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een goed plan om je quiltje af te maken, bijzoder met de stropdassen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi die quilt van je vader, je weet vast zelf ineens wanneer de tijd er is om hem af te maken, komt vanzelf goed. Jullie beide randjes lap vind ik mooi....maar al die kleurtjes..héél mooi, dat zag ik zo nog niet. Komplimente aan je moeder hoor!
    Groetjes
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen