maandag 24 november 2014

In de wacht

Dear Jane gedubbeld
blauwe strook met bloemetjes
is de achterkant.

10 september was ik 's middags even naar bed gegaan,
was zo moe,
kom ik uit bed, rechterkant van mijn gezicht verlamd.
Best schrikken, dan volgt huisarts,
 Eerste hulp, Neuroloog, KNO arts
(diagnose ziekte van Bell en gordelroos in het oor)
Prednison, plus nog een kuur en verder afwachten.
Volgens de KNO arts gaat het 3 tot 6 maanden duren.
Nu bijna 3 maanden verder.
Mijn gezicht is al weer een stuk beter.
Het grote probleem is nu nog dat mijn 
rechter oog niet genoeg kan knipperen,
waardoor mijn lens het hoornvlies
beschadigd heeft.
Voorlopig zoveel mogelijk de lens uit.
En dat is lastig omdat ik dan heel
weinig kan zien.
Weinig quilten, lezen, Randje per week,
verven en nog meer dingen
 waar goed voor kunnen kijken erg handig is.
Op aanraden van de kinderen kijk ik nu de serie,
'How I met your mother'
op de Ipad van dochterlief.
op 15 cm afstand voor mn neus.
Alles op handwerkgebied ligt hier een beetje stil.
Wel is Jane gedubbeld
dat ging best aardig,
Zij ligt nu te wachten op beter zicht:)
Net als de Randjes,
en nog wat andere projecten:)

8 opmerkingen:

  1. Ach dat is geen mooi nieuws. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey meisje toch.... Van harte beterschap en kracht !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat is pas vervelend!!!
    Ik hoop echt dat het weer helemaal goed komt hoor.
    Beterschap!!!!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel beterschap, vervelend als je niet goed kunt zien...
    Wat een prachtige achterkant voor je Dear Jane, heel erg mooie stof!
    Groetjes Betty.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje, dat was schrikken toen je die bewuste middag wakker werd. Fijn dat er al iets verbetering is. Ik wens je een spoedig herstel toe.
    Groeten, Mirjam Hesseling

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo zeg, da's naar nieuws! Gelukkig ben je aan de beterende hand, maar toch.... heel veel beterschap en hopelijk gaat het snel allemaal beter. Een bril is geen optie waarschijnlijk?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zohooo, dat is niet zo leuk Marja, en dan al drie maanden, ik wens je er sterkte mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is schrikken en vervelend. Een langdurig iets, maar toch een geruststelling dat het weer goed komt. Ik wens je sterkte en beterschap toe.

    BeantwoordenVerwijderen