maandag 1 april 2019

Barnsley (6)


Bij deze rand ging er weer van alles mis.
Gelukkig voor mij knip ik altijd met ruim naad toeslag
en ook de puntjes van de driehoekjes knip ik pas af als
de blokjes in elkaar zitten.
Zodoende kon ik alle driehoeken opnieuw op hetzelfde stofje tekenen
en hoefde ik maar 1 rand uit te halen.
Maar ook deze randen zijn weer klaar.
Nu wordt het toch eens tijd om
 van de randen een lap te gaan maken.



(psss; ben ik nu de enige die regelmatig problemen heeft met de patronen van Quiltmania??)

4 opmerkingen:

  1. Super al die verschillende stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er leuk uit!!! Prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd balen om dingen over te doen, maar gelukkig hoefde je de stofjes niet weg te gooien en is het nu helemaal goed gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ja..het hoort er allemaal bij..maar het ziet er prachtig uit je randen..

    BeantwoordenVerwijderen