maandag 7 november 2022

Roebuck of Bunschoten-Spakenburg meets Marken

Al eerder vertelde ik dat ik de quilt op de voorkant van het boek

van Annette Gero eens wilde maken

Hiervoor ga ik mijn Baafjes van Marken en de

stoffen die ik kocht bij het 

Klederdracht en visserijmuseum 

Bunschoten-Spakenburg gebruiken

Voor de laatste 2 quilts die ik maakte

(Die met die Haan en de Whittingham) heb ik

inmiddels wel de achterkanten kunnen regelen.

Nu eerst maar eens een regenachtige middag afwachten

om ze te gaan Dubbelen,

***

Elke dag een steekje

is een hemdsmouw in een jaar

of

Ooit komt 't af

2 opmerkingen:

  1. Leuk ! Baafjes hebben vaak prachtige motieven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige quilt heb je weer op het vizier. Veel plezier met maken. Ja dat dubbelen is altijd wel een dingetje. Nog even dan nog ik ook weer.

    BeantwoordenVerwijderen