donderdag 18 april 2024

Roebuck of Bunschoten-Spakenburg meets Marken 41 AF!

 




Hier en hier vertelde ik het verhaal over
deze quilt.
Het origineel is van plm 1860 of 1886
omdat niet bekend is welke quilt door welke
van de zussen Roebuck gemaakt is.
**
Ik gebruikte voornamelijk stoffen van
Marken en Bunschoten-Spakenburg.
Alleen de achtergrond stof en de randen niet.
Met uitzondering van de rode rand wat wel
een originele stof is.
Hij is ruim 2x2 meter.
November 2022 was ik begonnen.
September 2023 was de top af.
En nu dus echt af.
Wat een drama met de fiberfill vulling,
never-nooit dat ik dat nog een keer ga gebruiken.
Als ik een normale vulling had genomen dan had ik
misschien iets meer door gequilt.
Maar ik was er klaar mee.
**
Elke dag een steekje
is een hemdsmouw in een jaar.
Of
Ooit komt 't af

1 opmerking: