maandag 3 december 2018

AWS (24)


Toch gelukt deze week.
Maar nu op naar het laatste(!) blok,
en die heb ik niet voor niets voor 't laatst over gelaten natuurlijk,
dit wordt een wel  heel bewerkelijke,
we gaan het zien.

Niet eerder maakte ik een blok
die zo lijkt op het voorbeeld uit het boek van Di.
(de foto van mijn blok is feller dan dat hij in
werkelijkheid is)

Dit is een foto uit het boek:


De blaadjes die er tussen de 'bloemknoppen' staan
heb ik er ook bij gedaan net als de Quilt van Di Ford,
ze staan niet op het patroon.

5 opmerkingen:

  1. Heel goed Zmarja. Een pittig applicatieblok met ook die kleine blaadjes en de "dalen" in het blad! πŸ‘πŸΌπŸ€—

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden dit blok! Die blaadjes heb ik er ook niet tussen, heb het verschil niet gezien.
    Dat laatste en moeilijkste blok.... dat is zeker die vaas met bloemen.
    Vond ik het leukste blok om te maken.
    Je hebt nu zoveel ervaring, dat gaat je zeker en vast lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldig blokje!
    Wat een talent!

    BeantwoordenVerwijderen