vrijdag 11 oktober 2019

Canada (1)



We waren met het hele gezin naar Canada.
Ik was er 5x eerder, maar nu voor 't eerst naar de Westkust.
We begonnen de reis in Vancouver.
2 nachten in het Patricia Hotel uit 1913
in een ongure buurt,Vancouver telt zoals
bijna iedere grote stad veel verslaafden.
Rondrit op de fiets door Vancouver 
(ik merk dat het niet zo erg is als het regent
maar je maakt dan wel gelijk minder foto's)
De eerste dagen proberen om te wennen aan het tijdsverschil.









Met de boot de oversteek naar
Victoria op Vancouver Island


Geweldig Hotel
net als in de film, langs de weg
2 hoog, ontbijt met alles erop en eraan, Prima!






Op mij na ging de groep op
Walvis 'Jacht' Alles wat er te zien is 
zijn ze ook tegen gekomen.









Ik liep een rondje door Victoria


kocht een paar lapjes bij 
De walvissen die ik zag, waren deze 


3 opmerkingen:

  1. Wat leuk, zo'n rondreis met jullie gezin! Kijk uit naar het vervolg van je reisboek ;-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij waren in 1998 in West-Canada met onze zoon en dochter.mook gefietst in Vancouver met de verplichte helm op. Mooi eiland Vancouver Island. We hebben daar veel gezien.🤗

    BeantwoordenVerwijderen