zaterdag 19 oktober 2019

Canada (9)


De laatste dag was in Calgary voordat we
daarvandaan weer via Toronto terug naar
huis zouden vliegen.

We hebben een prachtige reis gemaakt met elkaar,
maar een heel klein stukje van dat grandioze Canada.
Met z'n 6en zijn er heel veel foto's gemaakt
en in enkele delen heb ik er een paar van laten zien.

We vlogen van Amsterdam via Zurich naar
Vancouver en verder met auto (en boot) naar
Victoria
Port Alberni
Ucluelet
Nanaïmo
Maple Ridge
Clearwater
Jasper
Lake Louise
Calgary

Ruim 3300km gereden (alles door Rob!)

In Calgary werd er nog wat geshopt en
ook een quilt winkel bezocht.
Along came quilting


Deze kreeg ik van de kinderen voor m'n verjaardag,
toen gaven ze mij een bon die ik in
Canada  mocht verzilveren.

Ik kocht dit patroon,
leek mij wel een leuke herinnering
aan onze reis naar Canada.

Vrij snel na thuiskomst begonnen
en nu is de top bijna klaar.
Op het patroon staat er geen rand
omheen maar daar heb ik wel stof
voor gekocht. Alle stoffen kocht ik ook daar in de winkel.

Heb nog wat stoffen gekocht daar maar die komen
misschien later nog wel eens voorbij.











5 opmerkingen:

  1. Had vandaag pas tijd om de laatste paar dagen lezen. Wat een prachtige natuur en zo weids. Zo leuk dat jullie dit als gezin hebben kunnen doen. Het quiltje is daar een prachtige herinnering aan. Leuk te lezen dat je weer lekker bezig bent. goed weekend en een hartelijke groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke reis hebben jullie gemaakt, voor mij ook vele herinneringen omdat wij ook deze plaatsen hebben bezocht. Prachtige stoffen en een leuk patroon als herinnering heb je gekocht, leuk is dat omdat ik dat ook heb gedaan. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende reis hebben jullie gemaakt! Wat een natuur, daar raak je niet uitgekeken!
    Mooie toepasselijke quilt ben je aan het maken.
    Nu maar nagenieten van de foto's, die natuurlijk lang niet de echte werkelijkheid weergeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stoffen! Die Susann's scraps kocht Ik ook op o ze reis voor mijn quiltvriendinnen. Mooie serie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om zo'n Maple Leaf quilt als aandenken te maken. Jullie hebben een fantastisch mooie reis gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen