zondag 20 oktober 2019

zomer 2019


Ik kreeg verschillende vragen waarom ik
geen verhaaltjes meer postte.
Eigenlijk was het gewoon
-geen zin-
Het quilten stond op een laag pitje.

Onze tuin ging op de schop.
Na ruim 20 jaar groeien en bloeien was het
een klein oerwoud geworden.
De vries groenwerk heeft er
iets moois van gemaakt.











Ik nam een abonnement op
Voor 10 euro per maand heel veel boeken en vanaf april
al 85 boeken gelezen, op m'n mobiel,
 overal bij de hand, heerlijk!

Ik ga proberen om het quilten weer een beetje op te pakken.
Nu de Canada-top een heel eind is
gaat dat misschien wel lukken.
Voor mij toch het best om mijzelf
'huiswerk' op te leggen,
met een aantal blokjes per week.
Ik kom daar nog op terug.

7 opmerkingen:

  1. Doe gewoon waar je zin in hebt en is dat op het moment lezen so be it. Je tuin ziet er schitterend uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo wow Marja wat een prachtige tuin. Jammer dat de zomer voorbij is. Kan me voorstelken dat je druk was met allerlei tuinperikelen je moet zoveel keuzes maken. We hebben allemaal wel eens een quilt en blogdipje zolang het naar niet vanwege de gezonheid is. Maar gelukkig ben je heerlijk aan het lezen. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou gezellig hoor dat je terug bent. Maar het hoeven toch geen paar blogjes per week te zijn, 1 per week is toch ook prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige tuin en veel leesplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen verhaaltjes meer op je blog???
    En het verslag van Canada dan? Dat waren heel veel verhalen.
    Je tuin is heel mooi geworden, lekker strak en netjes.
    Lekker veel lezen is ook fijn, maar misschien ook weer fijn quilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie zichtlijnen in jullie tuin.
    En 85 boeken....??????!!!!!! vanaf april. M'n deugd.😤 Maar gewoon doen waar je je goed bij voelt.🤗

    BeantwoordenVerwijderen