donderdag 28 mei 2020

AWS Af


De AWS
(Antique Wedding Sampler) 
is af,
(zelf) gequilt en wel.
De top was eind 2018 al af,
nadat ik het boek al 2015 gekregen had,
maar dat quilten is altijd weer een dingetje.


Onze trouwdatum

De achterkant, een groene toile die
ik kocht in Canada

De binding is donkergroen keperband
van de Markt


Hier schrijf ik over mijn start met de quilt.
Omdat het een Wedding Sampler is
en dat Jasper en ik dit jaar
30 jaar getrouwd zijn vond ik het wel
symbolisch om hem dit jaar af te hebben.
Verdrietig is het dat de ontwerpster
van dit, en vele andere prachtige patronen
Di Ford Hall in april overleed.

28 mei is de dag dat mijn ouders
in 1959 trouwden en
Sifra en Rob in 2018.

*
Elke dag een steekje
is een hemdsmouw in een jaar.
of
Ooit komt 't af.

6 opmerkingen:

  1. Wat een beauty! Je blijft er naar kijken! En wat een mooie herinnering aan Di Ford en al het moois dat ze ontwierp en maakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig geworden Marja! Het is zo leuk met al die verschillende blokken. Het quilten lijkt me erg moeilijk met zo'n grote lap, maar het is je gelukt.
    Zelf heb ik patroon 25 % verkleind, anders past hij niet aan de muur.
    Nu maar lekker gaan genieten van deze affo, hopelijk heb jij er een goed plekje voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, echt waar. Wat een werk. Enne, 30 jaar dit jaar? Pfff... de tijd vliegt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een prachtige quilt toevoegen aan je collectie. Wat een aanwinst; prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beauty! Je blijft er naar kijken! En wat een mooie herinnering aan Di Ford en al het moois dat ze ontwierp en maakte
    Uplay365
    VSCR888

    BeantwoordenVerwijderen